HTML

...avagy Timi&Nao kalandjai Budapesten

Csakis azért, mert blogot írni most olyan menő dolog...szerintem nagyon gyorsan megunjuk...és, hogy a külföldre tévedt cimbik megtudják, hogyan tavaszodik Budapest és Magyarország :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • rumors: @tordav: jó, és? :D (2009.05.18. 17:55) Rajta háááát...
  • tordav: az egyik kéépen énis rajta vagyok hé;) (2009.05.17. 00:41) Rajta háááát...
  • kidddo: a virágos.. na az akár győrben is lehetne :D úgy... (2009.05.06. 01:28) re
  • kidddo: ehj.. olyan szépek a képek hogy még a végén ellá... (2009.05.06. 01:27) re
  • rumors: hehe, valóban nem volt nehéz. igen, a petőfi s. ... (2009.04.19. 22:28) re
  • Utolsó 20

2009.03.05. 23:45 rumors

...csapjunk bele a l'ecsóba... :)

Hát az egész úgy kezdődött, hogy a szombati suli miatt fennmaradtam Pesten a hétvégére. Ja, amúgy Timi vagyok, a teljesség kedvéért. :D:D És az én kedves Peti barátom ismételten elhívott "Madácholni", hiszen még volt 2 azaz két darab előadás (most már csak 1 :) ) amit én még nem láttam a repertoárból. És hát ez nem járja. :D

Szóval végre elértem, hogy bevigyen arra az előadásra, amit az elején még úgy lehordott, és közölte velem, hogy ezt sosem nézhetem meg, merthogy annyira sz@r. Magammal "cibáltam" "kedves" "blogtársamat" is (akinek nem lenne elég egyértelmű: a Naot, ami a Noéminak a beceneve, ezt Nándinak üzenném, aki nem tudta hova rakni a "nao" megnevezést :D)
.

Szóval ott jártam, hogy színház. Az már tök természetes, hogy Peti nem jön le a főbejárathoz, amikor bemegyek hozzá, hanem hátrarendel a művészbüfébe, hogy ott vár engem. Jelen szituációban minket. Szóval fogtuk magunkat, és a labirintusos-tekervényes titkos folyosókon keresztül hátravonultunk az ott dolgozó hiperszuperfontoséshíresembereknek fenntartott büfébe. Rögtön ahogy beléptünk, ott ült velünk szemben az este két főszereplője (a 3-ból): Csányi Sándor és Szente Vajk. Köszöntünk is neki, és visszaköszöntek. Hát nem szupcsiiiii? :D
pf, most olvasom csak vissza, hogy még le se írtam, milyen darabot néztünk. :D Az És mennyi szerelmet, Csányi Sándorral, Oroszlán Szonjával és Szente Vajkkal.

Ezúton szeretnék kitérni arra az apró tényezőre, hogy a Szente Vajk olyan helyeeeeeees (L). Élőben is. Szívem kicsiny szerelme. :) Naonak meg a Csányi tetszik, Peti meg bevállalta a Szonját, szóval szépen elosztottuk magunk között szegényeket.

Szóval, visszakanyarodva az előadásra, nekünk nagyon-nagyon tetszett a Naoval. Utólag a Peti is belátta természetesen, hogy azért annyira nem rossz, mint ahogy azt eleinte mondta. Mi tök sokat nevettünk, meg úgy átlagban a közönségnek is tetszett, nekünk legalábbis úgy tűnt. Egyszer a Szonja elnevette az egyik jelenetet, tök aranyos volt. A közönség meg is tapsolta. :)

Az előadás után Naonál töltöttem az éjszakát. Rossz aki rosszra gondol. :D

Drága blogtársam kitalálta, hogy együnk valami BurgerKing-es menüt. Mindezt este fél11-kor. Mikor máskor? :D Az Astoriás Burger az orrunk előtt zárt be. De tényleg, ennél szívenszúrósabban nem is tudták volna csinálni, ahogy megálltunk előtte, könyörtelenül lekapcsolták a villanyokat. Még meg is forgatták a kést a szívünkben. :D Átsprinteltünk - na jó, igazából busszal mentünk, mert hát lusta és kényelmes népség vagyunk - a Blahára, ott hál isten éjfélig van nyitva, szóval itt már szerencsével jártunk. Megvettük a "vacsinkat", jól bezabáltuk, megnéztünk egy Született feleségek részt, aztán mivel én már totál KO voltam, aludni tértünk. Annyira kényelmes volt a Nao lakótársának az ágya, ezt most muszáj volt közölnöm. :D
Másnap délelőtt végre teljesült Naonak egy nagyon régóta dédelgetett álma: csináltam neki speciális Timi féle gombás töltött zsömlét. Annyira nyami lett. Büszke vagyok magamra. :D Beteszek egy képet, illusztrációként, csak hogy összefolyjon a nyál a szátokban, és irigyeljetek minket:


Aztán következett az orrvérzésig Született feleségek-nézés. Elég döcögősen indult az 5. évad, de most már kezdenek beindulni az események. Olyan volt az egész, mint a régi szép időkben. Szidtuk a gonoszt, fogtuk a fejünket Susan hülyeségein, stb... :)





Szóval, színház pipa, gombás zsömle pipa, született feleségek pipa, asszem az én részem befejeződött. Ami eztán következett - a Láthatatlan kiállítás
- azt kedves blogtársam fogja írni. Bár már leírta, még mielőtt én ezt fel tudtam volna rakni, és mondta, hogy majd cseréljem meg a kettőt, hogy időrendben stimmeljen. Fogalmam sincs, hogy hogyan kell, szóval lehet hogy így marad, de csak a rend kedvéért, ezután a rész után következik a vasárnap délutáni Láthatatlan kiállítás... :)

....és a szó a blogtársamé /ha sikerül megcserélnem a kettőt :D/

 

Ja és Nao most közölte velem, hogy elvileg valahol látszik az, hogy melyikünk mit írt, ergo feleslegesn hívtam fel a kedves olvasók figyelmét arra, hogy én írok épp. neeeembaaaaj :D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rumorsesnaobp.blog.hu/api/trackback/id/tr96984397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása